خدمتی جدید از وباسو: کد ussd پرداخت موبایلی

وباسو در راستای خدمت دهی هر چه مناسب تر به مشتریان خود، از سرویس جدید پرداخت خود رونمایی کرد. سرویس ussd یا همان پرداخت موبایلی، سرویس جدید پرداخت برای مشتریان وباسو می باشد. از این پس مشتریان تمامی خدمات وباسو می توانند با استفاده از کد ussd اختصاصی وباسو، و بدون نیاز به اینترنت، مبلغ سرویس یا سفارش مورد نظر خود را بصورت آفلاین و از طریق موبایل پرداخت نمایند. استفاده از این سرویس رایگان می باشد و شما هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت نمی نمایید.

کد پرداخت موبایلی
کد ussd پرداخت موبایلی

آموزش کار با کد ussd پرداخت موبایلی

نحوه پرداخت موبایلی(با کد ussd):

کد اختصاصی ussd وباسو را در قسمت شماره گیری گوشی موبایل خود وارد کنید: *720*36111*638785# (از راست به چپ)

نگارش صحیح کد جهت کپی در گوشی موبایل:

*720*36111*638785#

در پنجره باز شده مبلغ واریزی از شما خواسته میشود که شما مبلغ مورد نظر را به تومان وارد می نمایید.

سپس مشخصات کارت بانک شما( شماره کارت ، رمز دوم(اینترنتی) ) خواسته می شود که پس از وارد نمودن این موارد، مبلغ موردنظر از حساب شما کسر و به حساب وباسو واریز می گردد.

در پایان نیز پیغام موفقیت آمیز بودن عملیات و شماره رسید نمایش داده می شود. لطفا شماره رسید خود را تا زمان تایید پرداخت از سوی وباسو، نزد خود نگه دارید.

شایان ذکر است که پرداخت موبایلی با فناوری ussd یکی از امن ترین روش های پرداخت بانکی می باشد و شما با اطمینان خاطر می توانید مشخصات کارت خود را از این طریق وارد نمایید. کد ussd  وباسو از زیرمجموعه کد *720# می باشد که مربوط به شرکت فناپ(وابسته به بانک پاسارگاد) و با همکاری شرکت معتبر جیرینگ می باشد.

تذکر مهم: این سرویس جهت پرداخت هزینه سفارشات مرتبط با وباسو می باشد و این سرویس هیچگونه خدمات شارژ مویایل یا اینترنت ارائه نمیکند!

.